لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
در کودکی طرفدار "یوونتوس بودم"

در کودکی طرفدار "یوونتوس بودم"

باید پیروزی شیرین در «فرانکی» برابر فیورنتینا را فراموش و به مصاف حساس پیش رو در لیگ قهرمانان اروپا برابر رقیبی سرسخت از جزیره بیاندیشیم؛ تاتنهام، تیمی که با بهترین فرم ممکن راهی تورینو شده تا روند موفقیت هایش را این بار در ایتالیا و برابر تیمی سرسخت تر یعنی یووه ادامه دهد.

 

رقیب انگلیسی طی دوازده روز چهار دیدار را برگزار کرده و توانسته با ارائه نمایش به مراتب بهتر از گذشته از جمله برتری برابر آرسنال و منچستریونایتد و تساوی برابر لیورپول انتقادات و بحران را کنار زده و با روحیه و جنگندگی بیشتر راهی سرزمین چکمه ای شود.

 

در این میان موریسیو پوچتینو، مربی تاتنهام پیش از هر کس دیگر راضی به نظر میرسد. او که دویستمین حضور خود را در نیمکت تاتنهام جشن گرفته با تاکید به این نکته که ما.

 

بهترین هستیم و هیچ تیمی به اندازه ما عالی نیست.

 

در خصوص مصاف برابر یوونتوس می گوید:

 

در بهترین فرم و شرایط خود هستیم و این نکته بسیار مهم است. زمانی که می بینی طبق اهداف ات پیش می روی، نه تنها در لیگ جزیره بلکه در لیگ قهرمانان. ما توان بهتر شدن را داریم حتی در دیدارهای گذشته نیز می توانستیم بهتر و قدرتمندتر ظاهر شویم. ما می دانیم که برابر تیمی از ایتالیا با قدرت بدنی و کیفیت بالایی روبرو خواهیم شد، این دیدار آسانی نیست اما ما تیم پرتلاش و سرسختی هستیم.

 

اما این مربی در این شرایط ترجیح داد تا تنها به نکات فنی دیدار برابر یووه اکتفا نکند و از کودکی اش گفت:

 

می خواهم برای شما از گذشته، خانواده و کودکی ام صحبت کنم، در کودکی طرفدار یوونتوس بودم، پدربزرگم برای من از یووه می گفت و من و خانواده ام هوادار این تیم بودیم. اگر چه از ایتالیا خیلی دور بودیم و البته کوچک بودم اما می توانستم درک کنم. برای من رویارویی با یوونتوس که هم سطح تیم هایی نظیر بارسلونا و رئال مادرید است، مانند یک رویاست. هر چند که باید بدانید تاتنهام به گذشتن از این مرحله و صعود فکر میکند.

 

و حالا بانوی پیر فرداشب میزان تاتنهامی ست که در بهترین فرم خود در ماه های اخیر قرار گرفته و با توجه به نحوه بازی و جنگندگی بازیکنان این تیم باید شاهد یک مصاف سخت و دیدنی در «یوونتوس آرنا» باشیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: